Personal trainer & fysiikka-, ja ravintovalmentaja.

Moikka! Mun nimi on Matias. 
Olen lahtelainen personal trainer, fysiikkalmentaja sekä ravintovalmentaja. Olen toiminut valmentajana vuodesta 2013 lähtien ja valmentanut tänä aikana satoja asiakkaita sekä useiden eri lajien urheilijoita kohti toimintakykyisempää ja lihaksikkaampaa vartaloa. 

Miten voin auttaa?

Voimaharjoittelu

Voimaharjoittelu on välttämätöntä kun haluat lisää lihasta, voimaa tai suorituskykyä. Henkilökohtaisesti laadittu suunnitelma ja käytännön valmennus takaavat parhaan mahdollisen lopputuloksen.

Ravintovalmennus

Grammaruokavalio vai tapamuutos kohti fiksuja käytäntöjä? Vahingollisia ruoka-aineita? Dietit ja ruokavaliorajoitukset? 
Ravintovalmennus selkeyttää oikeasti merkityksellisiä asioita ja korjaa epäselvyydet ravinnon suhteen.

Luennot / Workshopit

Koulutusta tiimille tai yksilölle? Uransa alkupuolella oleva personal trainer tai muun lajin valmentaja hyötyy suunnattomasti uusista näkökulmista ja oman osaamisen laajentamisesta. 
Workshopit avaavat loistavasti spesifiä asiaa yhdistämällä käytäntöä ja teoriaa.


Henkilökohtainen valmentaja ei ole vain Personal Trainer. Henkilökohtainen valmentaja pitää huolen siitä, että kaikki liikuntasi osa-alueet vastaavat tavoitteitasi ja kykyjäsi. Henkilökohtainen valmentaja suunnittelee harjoittelusi kehittäväksi kuukaudesta ja vuodesta toiseen sekä opettaa sinulle kestävät ruokailutottumukset ja terveen minäkuvan.

Hyvä valmennus on aina kokonaisuus, oli tavoitteenasi sitten pudottaa painoa, hankkia lisää lihasta tai parantaa suorituskykyäsi. Tämän vuoksi Vahva Energian valmennuksissa ei koskaan tehdä kompromisseja, saati työskennellä liukuhihnamallilla asiakkaan kustannuksella.

Uusimmat blogitekstit

 

Tämä kuormituspatteri on käytännössä haastavampi versio blogisarjassa aikaisemmin esitellyistä nousevista ja laskevista toistoista. Vaiheittain etenevässä kuormituspatterissa ero on siinä, että samaa intensiteettiä toistetaan 2-4 kertaa ennen siirtymistä ylös tai alas kuormissa. Täten adaptaatiota syntyy saman intensiteetin toistuvuuden...

Laskevien ja nousevien toistojen jälkeen pyramidi mallin kuormituspatterit ovat looginen jatkumo, jossa käytetään molempia edellä mainittuja tapoja kuormittaa pääliikettä.

Nousevat toistot ovat laskevien toistojen vastakohta, siinä mielessä että jokaisella sarjalla toistot kasvavat ja samaan tapaan kuormat laskevat. Nousevat sarjat on laskevien sarjojen tapaan helppo tapa ottaa käyttöön erikoisempia kuormituspattereita.

Kiinnostuitko jostain erityisestä?

Ole hyvä ja jätä yhteystietosi niin otan sinuun yhteyttä heti kun voin. Voit myös halutessasi varata ajan veloituksettomaan valmennuskonsultaatioon joko kasvotusten tai puhelimen välityksellä.


Ota myös nämä somet seurantaan ja olet aina ajantasalla!