Blogi

 

Proteiinintarvetta voidaan kuvata monella eri tavalla.
Voidaan puhua proteiinintarpeesta sellaisena määränä, jonka tarvitsemme jotta kehomme voisi toimia normaalisti.
Sitten on proteiinintarve joka edesauttaa urheilusuorituksissa ja urheilevalla väestöllä.
Voimme myös puhua optimaalisesta proteiinimäärästä lihasmassan kasvatukseen.
Entä mikä on...

Tämä teksti on vieraskynäkirjoitus, ja tekstistä vastaa Velu Immonen. Allekirjoittaneella ei aika, saati kirjallinen tuottaminen riitä tämäntasoiseen informaatioon, mutta onneksi näistä saadaan nauttia tänä vuonna useamman julkaisun verran.

Nauti lukuhetkestä ja jaa tekstiä eteenpäin!

Tempo on yksinkertaisesti tapa määrittää yksittäiseen toistoon käytettävä aika. Tempo myös erottelee yksittäisen tositon eri työvaiheet keskenään.

Esimerkiksi 4010 tempo jalkakyykyssä tarkoittaa sitä että laskeudut kyykyn ala-asentoon neljän sekunnin(4) aikana, jonka jälkeen ilman(0) taukoa lähdet nousemaan takaisin ylös yhden(1) sekunnin aikana....